Andorra 2006

DEN 3.

12.6.2006

Ranní odjezd na 9vátou jsme dodrželi. Máme namířeno do Sestriere. Cesta je úmorná. Jedem na Tirano, Lagi di Como a okolo Milána na Novaru, tam to z časových a hlavně fyzických důvodů stáčíme na dálnici a za 9.10EUR se svezeme po staveništi asi 85km. Od Turína je to už v pohodě. Na Sestriere vede nová silnice vystavěná asi kvůli ZOH. Ubytovali jsme se v dost drahém kempu, jelikož bylo 18:00 a recepční nás ubezpečila, že fotbal bude v telce v bufetu. Cena byla 13EUR/os a obec se jmenuje Fraisse. Fotbal našich ty hovádka italský nedávali a tak cucáme předražený lahváče a sundáváme kufry na zítřejší off road. Jinak Honza už silnici začíná přicházet na chuť a zaostává akorát při balení, kdy má nepochopitelný výpadky a nedokáže pochopi,že voda na kafe se uvaří sama a dá se při tom i pobalit.

DEN 4.

13.6.2006

Ráno je krásně a my jedem na adventuru. Jak záhy zjišťujeme tak naše motorky v terénu nedosahují zdaleka takových kvalit a výkonů jako na silnici. Honza to vzdal hned, jak uviděl stoupák do hor nad Sestriere. Pokračujem teda v pěti. Po pár kilákách nás zastavilo bahno, kde to Milan utopil po motor a Standa měl lehký pád, když se přetočil při traverzování svahem. Volíme úzkou cestičku po vrstevnici, která končí srázem k říčce, jelikož se neradi vzdáváme, snášíme naše stroje jeden po druhém a navazujeme na cestu za vodou. Tady jsem rád vzpomínal na XR400, která čeká v garáži. Operace se zdařila a po přebrodění řeky jsme si parádně zajezdili terénem a náš vrchol bylo 2430m nad m. Zastavila nás až lavina na cestě výšky 2m, kterou nezdolali ani Rakušáci a hybridy 6X6. Nezbývá než jet zpět. Ještě jedem na pevnost San Carlo, ale je v rekonstrukci a tak nakupujem ve Fenestrelle proviant a jedem do kempu. Honza se objevil v 6 a snaží se nám nakecat, jak si zakrosil a kde všude byl. My si ale myslíme, že někde chrápal, protože má spálenej ksicht. Buchtičky, co jsem nám koupil u pekaře, nám nebyl přány, jelikož Pavel nevěděl, že jsem je dal do krbu, a v nestřeženém okamžiku v něm zatopil, aby opekl párky. Zážitky probíráme u slivky a tak do stanu lezem docela v pohodě. K ránu natáčím Faňasovo chrápání na mobil, aby mi věřil, že spát s ním není žádný med.