Andorra 2006

DEN 12.

21.6.2006

Tak je 21:15h a tohle píšu ve stanu pod Montblankem, který na nás z ničeho nic spustil liják. Ráno jsme ještě s Pavlem skočili do jezera vyhnat vlka a platíme 4.70EUR/os. Jedeme na Brancon a přes horské prémie Tour de France, kde míjíme spousty cyklistů sápajících se k vrcholu a pracáky už nám lezou krkem. Samolepky kamzíka na lyžích, co jsme na motorky nalepili v Andoře, mají své opodstatnění. Dnes jsme se dostali dle GPS do výšky 2648m.n.m. V Albertville jsme se rozhodli to natáhnout až sem a v zatáčkách koříme i takové stroje jako je GSXR a tak vzpomínáme na našeho kámoše Lokaje a dost jsme se tomu zasmáli. Předjížděný týpek byl totiž na lehko a my v plné polní. Byl z nás asi dost vyvalenej. Tady je kempík trochu dražší 5.85EUR/os, ale kdo by si za takovej kopec nepřiplatil! A fazole z konzervy tu chutnaj taky líp. V noci zase prší, ale chládek je dobrej na spaní.

DEN 13.

22.6.2006

Ráno, ti co pospíchali s balením, balí stany mokré viz. Faňas se Sadílkem. Spáči se prospali do sucha. Dnes máme plán dojet do Itálie na fotbal. Z Chamoniux do Martini, pak na dálnici na Sion a dál na Brig. Se známkou se netrápíme a risk vyšel. Přes Simplon pass do Itálie. Alpy nás znovu překvapují nádhernou přírodou a skvělým ježděním. Už snad ani nefotíme a chvíli se kocháme a chvíli jedeme palbu. Náš cíl je město Cannobio u jezera Maggiore. Italové překvapují uměním z dvouproudovky rázem udělat okresku. V kempu nás uvedli do reality cenou 12.20EUR/os a po jídle a sprše jdem fandit do hospody. Smutek z prohry 0:2 neunesl Pavel a sotva se dopotácel do kempu, šel spát. My ještě chvíli truchlíme a jdeme spát.