Madarsko 2007

21.8.2007

V noci jsme shlédli nádherný ohňostroj,byl tak mohutný, že nebyla vidět řeka a ještě když jsme uléhali byl z venku cítit sirný zápach.Ráno budíček za rachotu tramvají a autobusů Ikarus.Chtěli jsme odjet,ale přihnal se déšť,tak sedíme asi hodinu venku pod přístřeškem a kouříme,teda já.Léňa hlásí, že bych s tím měl přestat.To mi připomíná, že si musím zapálit……..to je slast…………..Kolem druhý hodiny dorážíme do Hevízu.Ubytováváme se a Lenku hned nasrala recepční,že prej nemají garáž a my garáže objevili.Počkali jsme na výměnu služby na recepci a garáž domluvili.Jak jsme se vybalili mažeme do bazíku.1. 24stupňů,2. 32 stupňů a 3. 37,to je jako doma ve vaně.Akorát že jsou to sirný lázně,takže krásně smrdíme.Po koupeli se jdeme podívat do města, kde se nachází přírodní jezero,které je na vřídle a voda se v něm vymění za 28 hod.

22.8.2007

Ráno vstáváme a jak říkal děda Komárek „chčije a chčije“.Máme zaplacené procedury,Léňa horké ručníky a reflexní nožní masáž.Já uvolňující aroma masáž.Po snídani jedeme do zdejší přírodní rezervace,kterou nám dopručili na recepci. Po příjezdu platíme 1€ za parking a to už jsem nasranej,protože je to jako když si u nás doma jdu procházkou z hůrky na záhoří,prostě nic zajímaveho.Dáváme nanuka a mizíme do Keszely na zámek,který je velice pěkný a udržovaný.Vstup 6€ os. je super.Po prohlídce jedeme na hrad Sümeg.Vedro je vyčerpávající a Lenka protestuje,že jestli se nenají,tak nepokračuje. Kouknu na kopec na kterém se tyčí hrad a souhlasím,že je třeba se posilnit před výšlapem.Oběd pro oba za dvacku nás spíš dorazil,ale zjišťujeme že nahoru jezdí místní taxi za 2€ a je rozhodnuto,jedem.Nepovedlo se nám proběhnout kasou,ale když Léňa zaplakala že jsou to její poslední peníze,dostali jsme slevu,za kterou jsme si pak dali zmrzku. Vstup 5€.Hrad je super,přirovnal bych ho k našemu Rábí,ale zachovalejší.Vzpoměl jsem si na Sadílka a alespoň dolu jdeme po svých.Dole kupujeme vstupenky na rytířské hry za 17€ a jsme vpuštěni na kolbiště.Zajímavá podívaná.Peklo je ve svém,konečně má svoje toníky.(toník = koník). Po prohlídce stájí plných arabů valíme na hotel.Lenka peskuje, že se za mnou nedá sedět,stále jsou ze mě cítit následky sirné koupele.Doufám že večerní sprcha to spraví.Ukončujeme pobyt a zítra jedeme do Bratislavy navštívit Lenky známou.Zjištuji,že mi nějak prapodivně praská zadní pneu,tak doufám, že to bude v poho.

23.8.2007

Po snídani balíme a míříme do Bratislavy na návštěvu.Máme už Hungároš plný zuby.V Bratislavě zastavuji u Americké ambasády odkud nás rychle vykázali.Po jednom telefonu nacházíme adresu,kde Mária bydlí a holky si mají o čem povídat. Chtěli, abychom zůstali na noc, ale my se už vidíme doma,proto se loučíme a míříme domů.Zbytek cesty proběhl v pohodě, akorát z Prahy nás překvapila průtrž.Domů přijíždíme ve 23,00h a padáme do pelechu